niedziela, 7 sierpnia 2016

Tworzę nową historię

Combo Book Tag


1.Jacy dwaj autorzy powinni połączyć swoje siły by stworzyć wspólną książkę ?

Połączenie  umiejętności pisarskich Sary J. Maas i Victori Aveyard zwiastowałoby powstanie niezwykle silnej bohaterki. Wyobraźcie sobie Mare Barrow i Celaene Sardothien jaką jedną główna postać. Byłaby to chyba najsilniejsza, najbardziej nieprzewidywalna, waleczna bohaterka o jakiej słyszał świat. Uwielbiam czytać książki, gdzie żeńskie postacie wcale nie są gorsze od męskich, gdzie nie są spychane na boczny tor.


       



2.Ulubiony pisarski duet ?

James Frey, Nils Johnson-Shelton: Endgame

3.Jakie dwie historie chciałabyś połączyć ?

Połączyłabym „Królową Tearlingu” i „Rywalki”. Gdyby Kelsea brała udział w Eliminacjach, byłoby to coś cudownego. Na pewno zdobyłaby szybciej Maxona i miłość ludu, a gdyby uznała, że jej małżonek źle rządzi, pewnie sama przejęłaby władze. Przerwałabym rozlew krwi, uspokoiła sytuację polityczną. Kelsea Schreave! Kto by na nią głosował?

4.Jakie dwie postaci z różnych książek mogłyby stworzyć idealne OTP ?

To pytanie sprawiło mi mały problem. Zdecyduję się chyba na Aarona Warnera z „Dotyku Julii” i Paige Mahonej z „Czasu Żniw”. Mają podobne charaktery, wiele w życiu przeszli. Kolejnym moim OTP jest Akarrin z Trylogii Czarnego Maga i Kelsea z „Królowej Tearlingu. Oboje mają magiczne zdolności, muszą ukrywać swoje tajemnice przed światem.

5.Jakie dwa książkowe światy chciałbyś połączyć w jeden aby powstał jeden epicki świat ?

Chciałabym połączyć świat wykreowany przez Victorie Aveyard i  Suzann Collins. Gdyby na arenie okazało się, ze ktoś ma nadnaturalne zdolności, walka byłaby jeszcze bardziej ciekawa.

6.Jaką trylogię albo serię chciałbyś zobaczyć połączone w jedną książkę ?

W jednej książce chciałabym zobaczyć „Pozaświatowców” Brandona Mulla. Pamiętam, gdy skończyłam pierwszą część, nie mając pod ręką drugiej. Strasznie chciałam poznać dalszy ciąg historii, zaczęłam wymyślać swoje własne wersje, tego jakby mogła się rozwinąć przygoda Jasona i Rachel.


A jak wy odpowiedzielibyście na te pytania?

4 komentarze:

  1. Sarah J. Maas to jedna z moich ulubionych autorek, ale połączyłabym ją raczej z Samanthą Shannon, czyli autorką Czasu Żniw - obie mają tak ogromne pokłady wyobraźni i świeżych pomysłów, że ich wspólna książka rozwaliłaby system, nie mam co do tego żadnych wątpliwości! Kelsea nie pasuje mi jednak do Rywalek, bo nie była piękna i nie interesowały ją takie zabawy, więc nie sądzę, by wystartowała w Eliminacjach, miała ważniejsze sprawy na głowie ;) Warner to jedna z najlepszych męskich postaci, kocham go! <3

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno skończyłam czytać "Inwazję na Tearling". W tej części Kelsea bardzo wypiękniała. Ja również bardzo kocham Warnera. Chociaż ostatnio zakochałam się w Penie i Calu ❤

      Usuń
  2. O tak sama chętnie bym połączyła Sarah J. Maas i Victorie Aveyard! Razem stworzyły by coś niesamowitego! Maas jest dla mnie boginią, a Aveyard potrafi wciągnąć w swój wykreowany świat ale myślę że powinna trochę pod szlifować swój styl. Razem dokonały by wielkich rzeczy <3
    Świetny blog! Będę wpadać częściej!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa. Czytając "Czerwoną królową" bałam się, ponieważ słyszałam wiele niepochlebnych recenzji. Jednak zakochałam się w historii Mare, a druga cześć tego cyklu jest o wiele lepsza od pierwszej.

      Usuń