sobota, 20 sierpnia 2016

Cytaty


W szkole uczyliśmy się o świecie, który istniał przed naszym światem, o aniołach i bogach mieszkających w niebie i sprawujących na ziemi mądre rządy łagodną ręką. Niektórzy twierdzą, że to zwykłe bajania, ale ja im nie wierzę. Bogowie nadal nami rządzą. Przybyli z gwiazd. I nie są już łagodni.

Każdy może zdradzić każdego.
W opowieściach, baśniach i legendach zawsze pojawia się jakiś bohater, który przybywa na ratunek. Jednak wszyscy moi bohaterowie albo odwrócili się ode mnie, albo umarli. Nikt mnie nie uratuje.

Wojna nigdy nie przemija.
Czas biegnie. Życie toczy się dalej, niezależnie od tego, jak bardzo chciałabym, żeby się nie zmieniło.

Taka jest nasza natura. Niszczymy. To cecha charakterystyczna rodzaju ludzkiego. Niezależnie od koloru krwi, zawsze upadamy.



Stwarzanie nadziei, gdy w rzeczywistości jej nie ma, to okrucieństwo.
Fałszywa wiara wywołuje rozczarowanie, ból i wściekłość, przez co niełatwe sprawy
stają się jeszcze trudniejsze.

To, co jest dla mnie dobre, a to, czego chcę, to często dwie różne rzeczy.




  Nikt nie urodził się złym człowiekiem, tak samo jak nikt nie rodzi się samotny. Stajemy się tacy przez wybory, których dokonujemy, i okoliczności, w jakich przychodzi nam żyć.

Nie sposób poznać wszystkich zakamarków serca, nawet własnego.

Zawsze trzeba spodziewać się czegoś więcej niż to, co widzimy na pierwszy rzut oka – znacznie więcej.

-Całe życie miałam zamknięte oczy- stwierdza.- Nigdy więcej.


„Sieroty”. Szybko odwracam wzrok, byle tylko nie patrzeć na przechowalnię dla maluchów, które umarły za życia.

Jednak podobnie jak mój brat, ja również mam kulę, na której się wspieram. Tyle że nie jest ona stworzona z metalu, ale z krwi, kości i ognia.

2 komentarze:

  1. Nominowałyśmy cię do Liebster Blog Awards, czekamy na odpowiedzi :). Pytania: http://za-ksiazkowane.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-awards-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Każdy komentarz i każda nominacja daje mi dużo sił do działania.

      Usuń