środa, 24 sierpnia 2016

Nie wiem, jak to się stało....

 Czas pędzi do przodu i nie da się go zatrzymać. Prowadzę tego bloga już od prawie trzech tygodni. Wiem, że to krótko, ale bardzo się cieszę, że przez ten czasu wybiło mi ponad 1000 wyświetleń. Był to dla mnie wielki szok. Pewnie dla wielu z Was, blogerów z długim stażem, to nic wielkiego, lecz dla mnie to spełnienie marzeń. Dziwię się, że czytacie to moje chaotyczne posty. Jednak zanim założyłam bloga, postanowiła, że nie będę nikogo udawać. Staram się zbytnio nie zmieniać swoich recenzji po napisaniu, Zależy mi na tym, żebyście widzieli w nich mnie. Jeszcze raz Wam dziękuję za ten 1000.Bez Was nic by się nie powiodło, a ja nadal pisałbym do szuflady. Jeżeli czyta to jakaś osoba, która jeszcze nie ma bloga, to niech nie popełnia mego błędu. Załóż go i rozpocznij nową przygodę w swoim życiu, poznaj wspaniałych ludzi.


1.Jaką książkę najchętniej wzięłabyś ze sobą do grobu? (tak, wiem, że to nie jest optymalne miejsce do czytania)
Do grobu zabrałabym oczywiście „Czas Żniw” Samanthy Shannon. Czemu? Wyjaśnię wam to w trzech zdaniach:
 1.Miałabym całą wieczność na dokładne zrozumienie i nauczanie się wszystkich kategorii podziału jasnowidzów( powiedźcie, że nie tylko ja się w tym gubię? J)
2. Więcej chwil spędzonych z Naczelnikiem. Atmosfera nie należałaby do niezwykle romantycznych, ale kto tam wie co lubią Refaici?
3. Jednym z wielu tematów tej pozycji są duchy, co sprawia, że grób byłby miejscem idealnie klimatycznym.

2.Książka, w którą chciałaś ciskać piorunami po przeczytaniu?
Ciskałabym w tą książkę piorunami niczym Zeus. Jak w takim sposób można zakończyć drugą część. Autorko „Inwazji na Tearling”jak mogłaś to zrobić wszystkim fanom tej pozycji? Masz na sumieniu mnie i moje nieprzespane noce.

3.Jaka książka pozytywnie cię zaskoczyła?
Obecnie czytam tą pozycję. Jeżeli lubicie akcję, tak jak ja, to ta książka jest właśnie dla was. „Ember In the Ashes. Imperium Ognia” zdecydowanie mówię TAK. Ta powieść idealnie trafiła w mój gust czytelniczy, jestem dopiero na 245 i już jestem zachwycona, a z każdą kolejną strona czuję coraz większy niedosyt.

4. Pochwal się tytułami kilku piosenek (maksymalnie 5), których ostatnio najczęściej słuchasz :)
Nie próbujcie zrozumieć mojego gustu muzycznego, nie uda się wam... Bardzo często słucham starych piosenek.

1.Remember The Name - Fort Minor

2. If I Were Sorry- Frans

3. Example - 'Changed The Way You Kiss Me

4.Sylwia Banasik - Dobrą być nie popłaca

5. Capital Cities - Safe And Sound

 


5. Co ci się najbardziej podoba w blogowaniu?
 Najbardziej w blogowaniu podobasz mi się Ty. Tak, ty, mój drogi czytelniku. Założyłam bloga, by poznać ludzi, którzy tak samo, jak ja kochają książki. By to właśnie z nimi móc dzielić się swoimi opiniami. Komentarze od Was ( chodź jest ich mało) dają mi naprawdę dużo motywacji. Zakładając bloga, spełniłam swoje marzenia, lubię dla Was pisać, sprawia mi to wiele radości. Nie uważam się za blogera, Czytanie- powód, by oddychać prowadzę dopiero od prawie 3 tygodni. Jest to bardzo krótki okres czasu, mam nadzieję, że moja przygoda z Wami potrwa znacznie, znacznie dłużej.

6. Jakimś cudem ginie twoja ukochana książka. Co robisz? Szukasz jej wszędzie, dociekasz, kto mógł ją pożyczyć czy postanawiasz zakupić nowy egzemplarz?
Szczypię się w rękę, bo myślę, że to sen Ja tak naprawdę to zatrudniam Willa ze „Zwiadowców”, żeby odszukał moją ukochana książkę. Wierzę, że przeczytana książka ma kawałek naszej duszy. Kupienie nowego egzemplarza pewnie w jakimś małym stopniu poprawiłaby mi humor, ale nie rozwiązałaby problemu.

7. Masz możliwość wskrzeszenia jednej postaci książkowej. Kto to będzie?
 Lubię niegrzecznych chłopców w książkach, a jednym z nich jest Jonathan z „Darów Anioła” i to właśnie jego bym wskrzesiła, po czym żylibyśmy długo i szczęśliwie, chyba, że znowu chciałbym zawładnąć światem Nocnych Łowców..

8. Wolisz kupowanie książek czy wolisz wypożyczać je z biblioteki?
Zdecydowanie wole kupować książki! Później mogę godzinami siedzieć i patrzeć na swoją biblioteczkę. Niestety, muszę także korzystać z biblioteki. Nie pracuję, a co za tym idzie? Mam mały budżet na książki. Pozdrawiam wszystkich, którzy łączą się ze mną w bólu.

9. W jakim książkowym świecie chciałabyś żyć?
Chciałabym żyć w świecie „Rywalek”. Wzięłabym udział w Eliminacjach, ale tylko po to, żeby obalić rząd i zmienić ten głupi zwyczaj. Skoro jest to książka o przyszłości, to po co cofać się do czasów, gdy kobieta była tylko po to, by ładnie wyglądać i siedzieć cicho.


10. Jaką książkę chciałabyś wszystkim szczególnie polecić?

Wszystkim szczególnie polecam „Drżenie” Maggie Stiefvater. Moim zdaniem każdy w tej książce znajdzie coś dla siebie.

11. Jak na Twoją pasję czytania reaguje twoje najbliższe otoczenie? Wspierają Cię i przychodzą z prośbą o doradzenie im książek do przeczytania czy nie rozumieją twojego hobby i krytykują? :)
Z tym jest bardzo różnie. Czasami znajomi korzystają z moich zbiorów, jak z biblioteki. Jednak większa część nie rozumiem mojego hobby. Uważają, że czytanie książek nic mi nie daje, iż jest tylko i wyłącznie starą czasu. Są jeszcze tacy, którzy sądzą, iż czytam złe książki.

Pytania dla Was( wymyślone z wielkim trudem):

1.Pochwal się swoimi trzema największymi zauroczeniami książkowymi.
2.Gdybyś chciał uśmiercić jedną dowolną postać, kto to by był?
3.Czy przeżyłeś kiedyś taki moment w życiu, że chciałeś zrezygnować z blogowania lub czytania?
4.Książek jakiego autorka masz najwięcej na półce?
5.Gdybyś mógł przenieść jedną postać z dowolnej książki do swojego świata na jeden rok. Jednak po upływie tego czasu ona umiera zarówno w książce, jak i w rzeczywistym świecie. Decydujesz się na to?
6.Co uzyskujesz poprzez czytanie książek.
7.Czy podczas czytania czujesz więź z bohaterami. Jeżeli tak, to z jakimi.
8.Gdybyś mógł wybrać (maksymalnie 5 osób), które wystąpią w Głodowych Igrzyskach, kto to by był?
9.Jaka jest najdłuższa seria na Twojej półce?
10.Czy posiadasz książki używane?
11.Czy byłeś kiedyś zły na jakieś wydawnictwo. Jeżeli tak, to z jakiego powodu.

Bardzo krótko prowadzę bloga, więc wybaczcie mi, że nominuję tylko 5 osób.

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne odpowiedzi ;) Powodzenia w blogowaniu! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Daaawno nie robiłam już LBA, dzięki więc za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy tygodnie to jeszcze bardzo mało. Wszystko przed Tobą. Ja ostatnio bardzo zawiodłam się na moich czytelnikach.
    Nie czytałam żadnej z wymienionej Twojej książki ani serii.
    Dziękuję za nominację.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzisz wspaniałego bloga, a co za tym idzie? Masz równie wspaniałych czytelników.

      Usuń